Ørretkroken Forum Hovedsiden Ørretkroken
Forumet for den genuint interesserte ørretfisker.

HjelpHjelp   SøkSøk   MedlemslisteMedlemsliste   GrupperGrupper   Bli MedlemBli Medlem 
 ProfilProfil   Sjekk private meldingerSjekk private meldinger   Logg InnLogg Inn 

Tur sørover i lavlandsvatn

Start Nytt Tema   Svar på Tema    Ørretkroken Forum Hovedsiden -> 2018
Vis Forrige Tema :: Vis Neste Tema  
Av Innlegg
Vidvandre
SS-leutnant
SS-leutnant

Ble Medlem: 07 Jun 2006

InnleggSkrevet: 04.06.2019 14:33    Tittel: Tur sørover i lavlandsvatn Svar med Sitat

17.maihelga var eg og Biarte på dagstur til nokre flotte små fjellvatn sør i fylket. Her har eg fått fisk på 1,1 og 1,6 kilo tidlegare samt fleire på ca. 8 hekto. Fisken er kubbeforma og mett av stingsild.

Vi fiska intensivt heile dagen, men alt det endte opp med var tre napp for min del. Den største, på ca. kiloet beit i det same eg vippa jensen ut av vatnet. Den blei såleis liggande og sprelle i litt for få sekund til at eg fekk berge han.

Biarte blei også nofish.

Det blei derimot ikkje eit par karar som otra i hovudvatnet. Dei fekk 4 på kiloet og mista større fisk.

På turen traff vi også ei levande forumlegende; Fiskebaronen! Det var hyggeleg. Kjekt å sjå at han øver opp komande generasjonar. Flott kone hadde han ogsåSmile

Rett før vi reiste traff vi kjentfolk frå ei av bygdene i området. Kjekt å treffe slekta. Eg høyrer til i dette området, i alle fall 50% av meg stammar frå nærområdet.

Slikh. Då blei det ein kort rapport til å begynne med i 2019 også.
Frå meg vil det kome nokre rapportar til her inne i år, då eg har få store prosjekt i sommar bortsett frå å trakke i fjell og vidde åleine, med barna eller med fiskekompis. Til og med mor mi har eg tenkt å transportere opp over 1000m for å etterkomme eit ønske om å oppleve "kva fascinasjonen er med å slite seg ut i fjellet utan å få noko særleg fisk".
Smile Smile
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
Fiskebaronen
Vibraxelskar
Vibraxelskar

Ble Medlem: 05 Apr 2005

InnleggSkrevet: 10.06.2019 13:50    Tittel: Svar med Sitat

Veldig kjekt å endeleg treffe deg også. Vi må prøve å få til tur i lag til hausten.
Dorgeørret: 3,5kg
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding
trooond
Reiseguide
Reiseguide

Ble Medlem: 04 Nov 2005

InnleggSkrevet: 12.07.2019 10:26    Tittel: Svar med Sitat

Fint, da ligger det en rapport her fra 2019 i det minste Razz

Største i 2013: Antall turer 2013: fler
Pers på ørret: 1910 g
Pers på Røye : 350 g g g g gg grrrr

Member of Reconpackers!
Til Toppen
Vis Medlemmets Profil Send Privat Melding Send e-post
Vis Innlegg fra:   
Start Nytt Tema   Svar på Tema    Ørretkroken Forum Hovedsiden -> 2018 Alle klokkeslett er EET (Europa)
Side 1 av 1

Gå Til:  
Du kan ikke starte nye temaer i dette forumet
Du kan ikke svare på temaer i dette forumet
Du kan ikke endre dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke delta i avstemninger i dette forumet